Isabelle - professional organizer
over mij

Grip op tijd, taken, administratie en spullen

Over mij

Ik ben Isabelle van de Looij en ik woon samen met mijn man, zoon, dochter en 2 honden in Waalre. Ruim 20 jaar heb ik in het bankwezen gewerkt als o.a. coördinator en financieel analist. In 2019 ben ik begonnen als professional organizer. Uit eigen ervaring weet ik hoe het combineren van een baan samen met opgroeiende sportende kinderen en 2 honden heel hectisch kan zijn. Het is dan fijn om zowel thuis als op het werk de ruimte, rust en het overzicht te hebben en te kunnen houden.

Heb je te veel spullen verzameld,  moeite om keuzes te maken, te weinig tijd voor je dagelijkse werkzaamheden of is je administratie niet up-to-date en heb je behoefte aan structuur? Dan kan ik je als opruimcoach helpen. Ik kan me verplaatsen in anderen en denk met je mee over mogelijke alternatieven en oplossingen. Dit kan zowel via 1-op1 thuis begeleiding als via virtual organizing (online begeleiding). 

Als professional organizer lever ik maatwerk. Tijdens een kennismakingsgesprek bij jou thuis bespreken we je wensen en knelpunten. Op basis van dit gesprek maak ik een offerte met de geplande werkzaamheden, de geschatte tijd en bijbehorende kosten. Een kennismakingsgesprek is vrijblijvend en gratis. 

Ik werk vooral in de omgeving van Waalre, binnen een straal van 20 km. De reiskosten tot 20 km enkele reis zijn inbegrepen in het uurtarief. Woon je verder weg, neem dan gerust contact met me op, dan bespreken we de mogelijkheden. 

Meer informatie of een afspraak maken? Mail, app of bel me.

info@isabelle-professionalorganizer.nl

06 470 970 27